Bli medlem

Lysekils Fotoklubb är öppen för alla fotointresserade, oavsett erfarenhet och kamera.

Har du intresse för bild och fotograferande, så är du

Väkommen att bli medlem i Lysekils fotoklubb

Fyll i formuläret med dina uppgifter och Skicka in

Betala in medlemsavgiften till Bankgiro 344-0542

Medlemsavgift per kalenderår är:

Enskilt medlemskap:    200 SEK

Familjemedlemskap:    300 SEK

Ungdom upp till 18 år:    50 SEK

Ange namn på ev familjemedlemmar i meddelanderutan

Jag godkänner att mina uppgifter lagras enligt GDPR och har tagit del av nedanstående text

General Data Protection Regulation (GDPR)

Information gällande General Data Protection Regulation (GDPR) - EU-lag som ersätter den svenska personuppgiftslagen.

LFK har i samband med den nya Europiska dataskyddsförordningen GDPR (General Data Protection Regulation), som trädde i kraft den 25 maj 2018, sett över hur vi hanterar och behandlar våra medlemmars personuppgifter inom LFK och i vilket syfte de sparas och arkiveras.

För Lysekils Fotoklubb är det viktigt att medlemmarna känner sig trygga med vilken information vi hanterar och varför. Därför är vi också öppna med vilka uppgifter vi registrerar, hur vi använder och eventuellt delar eller publicerar dessa uppgifter.

Dina uppgifter sparas för att Lysekils Fotoklubb ska kunna skicka ut information och andra relaterade nyheter.

De personuppgifter som kommer att behandlas är ditt namn, adress och telefonummer samt din e-postadress.

Bilder vid tävlingar och utflykter finns sparade på vår hemsida och sociala medier, och där framgår vem som tagit bilderna. Bilderna är publika.

Dina uppgifter skickas aldrig ut till andra företag eller personer i tredje hand utan ditt medgivande.

Om du i framtiden vill avregistrera dina uppgifter, så är det bara att höra av dig, så raderas de omedelbart.